Lättläst om att hitta till Kungsör

Kungsör ligger vid Mälaren.
Arbogaån rinner ut i Mälaren vid Kungsör.
Du kan åka båt från Örebro till Kungsör
och från Stockholm till Kungsör

Du kan åka tåg till Kungsör från Arboga,
Eskilstuna och Stockholm.
Det tar 1 timme och 20 minuter
att åka tåg
från Kungsör till Stockholm.

Europaväg 20 går från Stockholm
till Göteborg.
E 20 går genom Kungsörs kommun.

Kartbild

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 16 december 2016

Kontakta oss

Kungsörs kommun

736 85 Kungsör

Telefon växeln: 0227-60 00 00

E-post: info@kungsor.se

Organisationsnr: 212000-2056

Öppettider kommunhuset

Måndag-Fredag

7.30-12.00 och 13.00-16.30

Besöksadress:

Drottninggatan 34

Tillgänglighet och dialog

Lättläst

English

Lämna synpunkt

Om webbplatsen

Translate this page: