Du kan lära dig simma i badhuset
I Kungsör finns det ett badhus.
I badhuset kan du simma
i en bassäng inomhus.
I badhuset finns också
bastu och servering.
Om du vill lära dig att simma
kan du gå i simskola på badet.
Badhuset är öppet från mitten av augusti till början av juni.
Badhuset är öppet på
tisdagar från 16 till 20,
onsdagar från 6 till 8 på morgonen,
torsdagar från 16 till 20,
fredagar från 6 till 8 på morgonen
och på fredagar också från 16 till 20
och på lördagar från 8 till 11
Badhuset är stängt på sommaren.
Telefonnumret till badhuset är 0227-60 04 45.
Badhusets adress är Villagatan 4 i Kungsör.
Det finns många badplatser i Kungsörs kommun
där du kan bada utomhus i en sjö.
Här är en lista över badplatser.
Badet ligger vid sjön Mälaren, centralt i Kungsör.
Badet har sandstrand, brygga och grillplats.
Det finns dusch och toalett.
Badet ligger vid sjön Mälaren
vid platsen Skillingeudd i Kungsörs kommun.
Badet har både sandstrand och gräs.
Det finns brygga, dusch, hopptorn,
omklädningsrum och grillplats.
Det finns torrtoalett.
Badet ligger vid sjön Mälaren
vid platsen Jägaråsen i Kungsörs kommun.
Badet har både sandstrand och gräs.
Det finns brygga, dusch,
omklädningsrum och grillplats.
Det finns torrtoalett.
Kontakt för den här sidan:
Senast uppdaterad:
Kontakta Kungsörs kommun
Telefon: 0227-60 00 00
E-post: info@kungsor.se
Öppettider: Måndag-Fredag
7.30-12.00 och 13.00-16.30
Organisationsnr: 212000-2056
GLN: 7330619014321
Besöksadress:
Drottninggatan 34, 736 85 Kungsör
Postadress:
Kungsörs kommun, 736 85 Kungsör
Fakturaadress:
Box 34, 736 21 Kungsör
VAN-leverantör Evry