Lättläst om att jobba i kommunen

Det behövs många anställda
för att sköta allt i en kommun.
I Kungsör är kommunen
den största arbetsplatsen.

I Kungsörs kommun
jobbar ungefär 700 personer.
Det finns inget företag i Kungsör
som har lika många anställda.

Om du vill jobba i Kungsör kommun
finns många olika yrken att välja mellan.
Du kan till exempel jobba på dagis eller
sköta blommor i parken.

Du kan också jobba med ekonomi,
vara lärare på skolan,
ta hand om äldre personer eller
jobba med att planera hur Kungsör
ska bli en ännu bättre kommun att bo i.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 16 december 2016

Kontakta oss

Kungsörs kommun

736 85 Kungsör

Telefon växeln: 0227-60 00 00

E-post: info@kungsor.se

Organisationsnr: 212000-2056

Öppettider kommunhuset

Måndag-Fredag

7.30-12.00 och 13.00-16.30

Besöksadress:

Drottninggatan 34

Tillgänglighet och dialog

Lättläst

English

Lämna synpunkt

Om webbplatsen

Translate this page: