Om du vill kontakta Kungsörs kommun.
kan du göra på olika sätt.
Du kan ringa till Kungsörs kommun.
Telefonnumret är 0227-60 00 00.
Då kommer du till kommunens växel.
De som jobbar i växeln hjälper dig
så du får prata med rätt person.
Du kan skicka e-post till Kungsörs kommun.
E-postadressen är info@kungsor.se
Du kan besöka Kungsörs kommun.
Adressen är Drottninggatan 34 i Kungsör.
Kommunhuset är öppet
måndag till fredag
mellan klockan 07.30 och 16.30.
Mellan klockan 12 och 13
är det stängt för lunch.
Fråga de som jobbar i receptionen
om det du behöver hjälp med.
Kontakt för den här sidan:
Senast uppdaterad:
Kontakta Kungsörs kommun
Telefon: 0227-60 00 00
E-post: info@kungsor.se
Öppettider: Måndag-Fredag
7.30-12.00 och 13.00-16.30
Organisationsnr: 212000-2056
GLN: 7330619014321
Besöksadress:
Drottninggatan 34, 736 85 Kungsör
Postadress:
Kungsörs kommun, 736 85 Kungsör
Fakturaadress:
Box 34, 736 21 Kungsör
VAN-leverantör Evry