Lättläst: Kontakta Kungsörs kommun

Om du vill kontakta Kungsörs kommun.
kan du göra på olika sätt.

Ring

Du kan ringa till Kungsörs kommun.
Telefonnumret är 0227-60 00 00.

Då kommer du till kommunens växel.
De som jobbar i växeln hjälper dig
så du får prata med rätt person.

E-posta

Du kan skicka e-post till Kungsörs kommun.
E-postadressen är info@kungsor.se

Besök

Du kan besöka Kungsörs kommun.
Adressen är Drottninggatan 34 i Kungsör.

Kommunhuset är öppet
måndag till fredag
mellan klockan 07.30 och 16.30.

Mellan klockan 12 och 13
är det stängt för lunch.

Fråga de som jobbar i receptionen
om det du behöver hjälp med.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 14 december 2016

Kontakta oss

Kungsörs kommun

736 85 Kungsör

Telefon växeln: 0227-60 00 00

E-post: info@kungsor.se

Organisationsnr: 212000-2056

Öppettider kommunhuset

Måndag-Fredag

7.30-12.00 och 13.00-16.30

Besöksadress:

Drottninggatan 34

Tillgänglighet och dialog

Lättläst

English

Lämna synpunkt

Om webbplatsen

Translate this page: